Stellage-1
Druppelstellage

Workshop Druppelfotografie

Je kent ze misschien wel die mooie foto’s van vallende/botsende waterdruppels die je her en der ziet. Dan vraag je jezelf af hoe zouden ze dat gedaan hebben. 

Nou is dit de mogelijkheid om dit een keertje in de praktijk te gaan brengen door een workshop Druppelfotografie te komen volgen bij mij.

In een middag/avond kan je tijdens een workshop van ongeveer 2 1/2 uur de mooiste vallende/botsende waterdruppels komen fotograferen. Je maakt die middag unieke foto’s want elke foto is uniek. Je kan namelijk geen twee keer dezelfde foto maken.

Met behulp van een elektronisch druppelapparaat maak je onder begeleiding van mij de foto’s. Is er enige kennis nodig van fotografie? Nee je kan ten aller tijde deze workshop komen volgen. Je kan je eigen camera meebrengen maar je kan ook gebruik maken van mijn camera. Alle andere accessoires, zoals flitsers met kleurenfilters, verschillende kleurstoffen en statief zijn aanwezig. 

Het wordt een gezellige en leerzame middag/avond want tijdens deze workshop doe je ook de nodige fotografiekennis op. Je krijgt de beschrijving van het maken van druppelfoto’s met diverse filmpjes mee naar huis om thuis verder te oefenen. 

Heeft bovenstaande tekst uw enthousiasme gewekt om een keer deel te komen nemen aan deze workshop neem dan contact met mij op.
Deze workshop is met maximaal 2 personen te volgen. Heb je een vriend/vriendin of familielid die deze workshop ook leuk zou vinden kom dan gezellig met z’n tweeën. 
Voor meer informatie stuur een e-mail naar mij. Klik dan op contact.

ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis

Voorbeelden druppelfotografie

druppel -67
« 2 van 64 »