ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
Druppelinstallatie

Workshop druppelfotografie

Je kent ze misschien wel de mooie druppelfoto’s die je her en der ziet. Dan vraag je je af hoe zouden ze dat gedaan hebben. 

Nou is dit dan de mogelijkheid om dit een keertje te komen leren bij mijn workshop druppelfotografie.

Wat leer je bij deze workshop nou dat is het volgende; welke apparatuur heb je nodig, welke instellingen gebruik je met je camera. Hoe stel je de flitser in, en hoe krijg je die mooie kleuren in een druppel.

Wat heb je nodig; voor de workshop in principe alleen je camera de andere attributen zoals reportageflitser (opzetflitser), kleurenfilters, druppelsysteem, zenders en ontvangers (receivers en triggers) en statief zijn aanwezig.

Gewoon een avondje leuk bezig zijn met de techniek van de fotografie waar je altijd kennis op doet van je camera en accessoires. 

Voor een workshop kan op een maandag- of vrijdagavond van 19.00 – 21.30 uur afgesproken worden. In overleg kan er ook een andere dag/tijdstip afgesproken worden. De locatie is bij mij thuis. Maximaal aantal deelnemers per workshop zijn 2 personen.

Wil je meer informatie en heb je interesse neem dan contact op en we maken een afspraak. (ps het is ook mogelijk om deze workshop alleen te volgen).

Ik zal enkele foto’s laten zien die je kan maken bij deze workshop hopende dat deze je interesse zullen wekken om een keertje deze workshop bij mij te komen volgen.

ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
Stuurapparaat van Claude Dunkel
ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
Arduino Software
ScootShoot Fotografie Martien van Dommelen Workshop Druppelfotografie Sint Anthonis
Losse flitsers met kleurenfolie